Първите думи след секс според зодията

Овен: Ок,може да започваме отначало!

Телец: Искам да ям! Подай ми

Близнаци: А къде е дистанционното!

Рак: Кога ще се оженим?!

Лъв: Не мислиш ли, че бях великолепен/великолепна?

Дева: Я да видя чаршафите?

Везни: Ако на теб ти хареса, значи и на мен ми хареса…

Скорпион: Хм, сега вече може и да те развържа!

Стрелец: Не ми се обиждай – аз ще ти звънна!

Козирог: Имаш ли визитка?

Водолей: А сега дай да опитаме без дрехи!

Риби: Та как казваш ти е името?!

––––––––––––––––––––––––––––––-

Подарък Според Зодията

************************************************

10 Хитрини Да Започнем Деня По-Бодри

––––––––––––––––––––––––––––––-

Стопи Ледовете С Чаша Гореща Напитка

––––––––––––––––––––––––––––––-

PayPal – Вашият WEB Портфейл

––––––––––––––––––––––––––––––-

Музика За Релакс – Затвори Очи, Отпусни Се И Релаксирай…

Любими Сериали – Гледай Онлайн

Управлявай Настроението Си!

В Депресия Ли Сте? – Тест