Inna – Hot (Превод)

Inna – Hot (Lyrics)

Fly like you do it
like you’re high
like you do it
like you try
like you do it
like a women x2

You belong to me
I belong to you
Fire from my heart
Burning just for you
When you’re far away
I’m in love with you
Feeling that so high
What can i do

Fly like you do it
like you’re high
like you do it
like you try
like you do it
like a women x2

Inna – Hot (Видео С Превод)

Inna – Hot (Превод)

Лети, както ти го правиш…
Както се издигаш високо…
Както ти го правиш…Опитай да го направиш…
…Като жена…

Ти принадлежиш на мен!
Аз принадлежа на теб!
В сърцето ми гори огън единствено за теб!
Когато си далеч, аз съм влюбена в теб…
Усещам, че се издигам високо…
Какво мога да направя…

Лети, както ти го правиш…
Както се издигаш високо…
Както ти го правиш…Опитай да го направиш…
…Като жена…

Ти принадлежиш на мен!
Аз принадлежа на теб!
В сърцето ми гори огън единствено за теб!
Когато си далеч, аз съм влюбена в теб…
Усещам, че се издигам високо…
Какво мога да направя…