Paramore – I Caught Myself (Превод)

Twilight (Здрач) – Една Невъзможна Любов – ПРОЧЕТИ ОЩЕ ЗА ФИЛМА

Вижте Новите Артисти в New Moon (Новолуние)

Paramore – Decode (Видео с ПРЕВОД)

PARAMORE – Прочети Още За Групата

500 Песни С Превод

Видео Колекция TWILIGHT – Здрач

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Paramore – I Caught Myself (Lyrics)

–––––––––––––––––––––––

Paramore – I Caught Myself ( Видео С Превод)

–––––––––––––––––––––––

Down to you,
You’re pushing and pulling me down to you.
But I don’t know what I…

Now when I caught myself, I had to stop myself.
I’m saying something that I should have never thought.
Now when I caught myself, I had to stop myself.
From saying something that I should have never thought of you, of you.

You’re pushing and pulling me down to you,
But I don’t know what I want,
No I don’t know what I want.

You got it, you got it,
Some kind of magic.
Hypnotic, hypnotic,
You’re leaving me breathless.
I hate this, I hate this,
You’re not the one I believe in.
With God as my witness.

Now when I caught myself, I had to stop myself,
I’m saying something that I should have never thought.
Now when I caught myself, I had to stop myself,
From saying something that I should have never thought of you, of you.

You’re pushing and pulling me down to you.
But I don’t know what I want.
No I don’t know what I want.

Don’t know what I want.
But I know it’s not you.
Keep pushing and pulling me down,
But I know in my heart it’s not you.

Now when I caught myself, I had to stop myself,
From saying something that I should have never thought.
Now when I caught myself, I had to stop myself,
From saying something that I should have never thought of you.
I knew, I know in my heart it’s not you.
I know but now I know what I want, I want, I want,
Oh no, I should have never thought.

Paramore – I Caught Myself (Превод)

Надолу към теб…
Ти ме преследваш
и ме привличаш към себе си…
Но аз не знам какво, аз…

Сега, когато се улових,
трябваше да спра…
Изричам нещо,
което никога не съм мислила…
Сега, когато се улових,
трябваше да спра себе си
от това да казвам нещо,
което никога не съм си мислила за теб…
За теб…

Ти ме преследваш
и ме привличаш към себе си…
Но аз не знам какво искам…
Не, не знам какво искам…

Притежаваш я,
имаш някаква магия…
Хипнотизираща, хипнотизираща…
Оставяш ме без дъх…
Мразя това, мразя това…
Ти не си този, в когото вярвам…
Бог ми е свидетел…

Сега, когато се улових,
трябваше да спра…
Изричам нещо, което никога не съм мислила…
Сега, когато се улових,
трябваше да спра себе си
от това да казвам нещо,
което никога не съм си мислила за теб…
За теб…
Буташ ме и ме дърпаш надолу към теб,
Но аз не знам какво искам…
Не, не знам какво искам…

Не знам какво искам,
но знам, че това не си ти….
Продължаваш да ме преследваш
и ме привличаш към себе си…
Но в сърцето си знам – това не си ти…

Сега, когато се улових,
трябваше да спра…
Изричам нещо, което никога не съм мислила…
Сега, когато се улових,
трябваше да спра себе си
от това да казвам нещо,
което никога не съм си мислила за теб…
За теб…
Знаех, знам в сърцето си – това не си ти…
Знам, но сега съм убедена какво искам, искам, искам
О, не, не трябваше никога да си го помислям!