Бръчки и двойна брадичка – ПОМОЩ!

–––––––––––––––––––––––––––

Еротичен хороскоп за 2009

Историята на Тютюна

Ще Разбие Ли Той Сърцето Ти?

50 Български Песни За Любовта
––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Фитнес-манията най-накрая има завършен вид с приемането на лицевите упражнения като алтернатива, която помага на всеки над 25 годишна възраст да изглежда с години по-млад.

Мускулите на лицето се изразходват и отпускат по–рано от другите по тялото. Специално мимическите мускули работят постоянно, като изразяват нашите емоции, настроения, оценки. Затова след 25-30 годишна възраст се препоръчва да се правят специални гимнастически упражнения, които предотвратяват стареенето на лицевите мускули, подобрява кръвоснабдяването, а по този начин и изхранването на мускулите на лицето. Гимнастиката за лицето има двоен ефект, тя подобрява състоянието на кожата на лицето,а така също и тонуса на целия организъм. Можете да правите тези упражнения когато се почувствате уморени на работа, при главоболие, след тежък ден и ще постигнете облекчение.

Вероятно е въпрос на време лицевата гимнастика да бъде включена в рутинните фитнес-програми, тъй като лицето има мускули, точно както и всяка друга част от тялото, на които е необходимо да се обръща съответното внимание.

Гимнастиката на мускулите на лицето, ефективно съчетана с козметичните средства и масажа е важно условие за поддържане на тонуса на кожата.

Преди да започнете регенериращият комплекс от упражнения за лицето трябва да почистите добре кожата и да й нанесете подхранващ крем. По време на самите упражнения седнете удобно на стол, изправете гърба, а брадичката ви трябва да се намира по–високо от плещите.

Предлагаме ви няколко упражнения за мимическите мускули на лицето:

1. Затворете плътно очи,  пауза (пребройте до 3), след това широко отворете очи, пауза. Упражнението се повтаря 5 пъти.


2. Плътно затваряйте и широко отваряйте очи, придържайки техния външен край с показалеца и средния пръст.


3. Гледайки напред, повдигнете долния клепач към горния, пауза 2 секунди, след това отпуснете клепача.

4. С изправена глава бавно движете очите в кръг: първо наляво, след това надясно. Упражнението се повтаря 4-5 пъти.


5. Гледайте напред, бавно отправете погледа си наляво, пауза, отново
погледнете напред.
Четвъртото и петото упражнение се повтарят последователно: очите се движат наляво, надясно, нагоре и надолу.
Изброените упражнения укрепват мускулите на очите, намаляват отоците, тонизират кожата и възпрепятстват образуването на бръчки.

При двойна брадичка и отпусната кожа на лицето се препоръчват следните упражнения:

1. Вдишайте през носа, силно разширявайки двете ноздри, а след това издишайте през устата.


2. Зъбите са събрани. Вдишайте през устата, опънете рязко краищата на устата настрани, издишайте през носа.


3. Зъбите са събрани. Вдишайте през устата, а издишайте или през устата, с устни под формата на фуния, или през десния или ляв ъгъл на устата.


4. Вдишайте през устата, напълнете с въздух бузите, издишайте през устата.


5. Вдишайте през носа с опъване на бузите, издишайте през устата.


6. Бавно вдишайте през носа, опънете главата си назад, издишайте през устата, върнете главата си в изходно положение.


7. При вдишване през носа наклонете максимално главата си към дясното рамо (рамото не се повдига), при издишване през устата върнете главата в изходно положение. Упражнението се повтаря в противоположната посока.


8. Кръгово обръщане на главата – първо наляво, а след това надясно.


9. При вдишване пред носа максимално обърнете главата си наляво, а при издишване върнете главата в изходно положение. Повторете в обратната посока.

Упражнения, предотвратяващи бръчките на челото – хванете с две ръце кожата на челото и я изтеглете до корените на косата. В това положение си затворете очите, задръжте така за 6 секунди. Махнете ръцете си от челото и си отворете очите без да повдигате вежди.

Упражнение за поддържане тонуса на веждите. С палци натиснете точките върху началото на веждите си (към носа), натиснете силно надолу, а самите вежди се опитайте да повдигнете нагоре, така задръжте 6 секунди.

Упражнение за изглаждане на вертикалните бръчки около устните. Надуйте бузи и започнете да премествате въздуха от ляво надясно и обратното. Повторете няколко пъти.

Упражнение за всички бръчици около устата. Надуйте бузите, като вдишате дълбоко през носа. Издишайте през стиснати устни в малка струйка въздух. Повторете 3-4 пъти.

Предложените упражнения трябва да се правят всеки ден – първоначално по 2-3 пъти, а след това по 10 пъти. Някои от тях (например 6, 7 и 9) могат да се повтарят и по 20 пъти.